ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • 윌아이엠 (Will.I.Am) - Heartbreaker [듣기/가사/해석]
    Song Lyrics 노래 가사 2019. 4. 28. 02:12
    반응형

    윌아이엠의 (Will.I.Am) 하트 브레이커 (Heartbreaker) 입니다. 개인적으로 제가 좋아하는 노래에요~

     

    즐거운 감상되세요~

     

     

    Will.I.Am - Heartbreaker

     

     

    [가 사]

     

    Look out, Look out, Look out

    들어봐바, 들어봐바, 들어봐바

     

    Where it's at?

    어디있지?

     

    I know karma's comin' to pay me back

    난 내가 한 짓에 대한 죗값을 치르게 될거라는걸 알아

     

    I hurt the sweetest than that's on the map

    내게 가장 사랑스러운 중요한 사람에게 상처를 줬어

     

    I broke her heart in 30 seconds flat

    내가 그녀의 마음을 30초만에 짓밟았어

     

    In 30 seconds flat

    30초 순식간에 말이야

     

    Now, how did I,

    내가 어쩌다

     

    Just how did I become that kind of guy

    내가 어쩌다 여자의 눈을 똑바로 보고 거짓말을 하는

     

    To look a girl and lie right in the eye

    그런 놈이 됐을까

     

    My momma told me, "Willy, that ain't right

    엄마는 내게 "윌리, 그러면 안돼

     

    Boy, now that ain't right"

    그러는거 아니야" 라고 했어

     

     

     

    I'm s-s-sorry, I'm s-s-sorry

    내가 미안해, 내가 미안해

     

    I didn't mean to break your heart

    네 마음을 아프게 하려던건 아니었어

     

    I didn't mean to break your heart

    네 마음을 아프게 하려던건 아니었어

     

    I'm s-s-sorry, I'm s-s-sorry

    내가 미안해, 내가 미안해

     

    I didn't mean to break ya

    너한테 상처 주려던건

     

    B-b-break it, baby, look, baby

    아니었어, 잘 봐

     

     

     

    I'm a heartbreaker, I'm a heartbreaker

    나는 마음을 아프게 해, 아프게 해

     

    I'm a heartbreaker, I'm a heartbreaker

    나는 상처를 줘, 상처를 줘

     

    You're a heartbreaker, you're a heartbreaker

    너는 마음을 아프게 해, 아프게 해

     

    You're a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a

    너는 상처를 줘

     

     

     

    Where she go?

    그녀는 어디로 간거지?

     

    I got some things I gotta let her know

    그녀에게 알려줘야 할 것들이 있어

     

    To fix the love now, it's impossible

    이제와서 관계를 회복하는건 불가능하지만

     

    But maybe baby, if we take it slow

    만약에 우리가 천천히

     

    If we take it slow

    신중하게 생각해본다면

     

    We can make it work

    다시 잘 될지도 몰라

     

    We just can't throw the love down in the dirt

    우리 사랑을 땅바닥에 집어던질 순 없어

     

    You probably think that I'm a f***in' jerk

    내가 나쁜놈이라고 생각하겠지

     

    'Cause of the way I let you down, it made you hurt

    내가 너를 실망시켜서 널 아프게 했으니까

     

    I didn't mean to make you hurt

    너한테 상처주려던건 아니었어

     

    I'm s-s-sorry, I'm s-s-sorry

    미안해, 미안해

     

    I didn't mean to break your heart

    네 마음을 아프게 하려던건 아니었어

     

    I didn't mean to break your heart

    네 마음을 아프게 하려던건 아니었어

     

    I'm s-s-sorry, I'm s-s-sorry

    내가 미안해, 내가 미안해

     

    I didn't meant to break ya

    네 마음을 아프게 하려던건 아니었어

     

    B-b-break it, baby, look, baby

    아니었어, 잘 봐

     

    I'm a heartbreaker

    나는 상처를 줘

     

    You're a heartbreaker

    너는 마음을 아프게 해

     

    I'm a heartbreaker

    나는 상처를 줘

     

    You're a heartbreaker

    너는 마음을 아프게 해

     

    I'm a heart breaker

    나는 상처를 줘

     

    You're a heartbreaker

    너는 마음을 아프게 해

     

    You're a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a

    너는 상처를 줘

     

     

    Let's break it down

    Let's break it down

    Let's break it down

     

    Let's break it down, now

    Let's break it down

    Let's break it down

    Let's break it down

    Let's break it, break it, break it down

     

     

     

    You're a heartbreaker, You're a heartbreaker

    너는 상처를 줘, 너는 상처를 줘

     

    You're a heartbreaker, you're a heartbreaker

    너는 마음을 아프게해, 너는 마음을 아프게해

     

    I'm a heartbreaker, I'm a heartbreaker

    나는 마음을 아프게 해, 마음을 아프게 해

     

    I'm a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a heart, I'm, I'm, I'm, I'm a

    나는 상처를 줘

     

     

     

    반응형

    댓글

Designed by Tistory.