ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • 켈리 클락슨 Kelly Clarkson - Because of You [듣기/가사/해석]
    Song Lyrics 노래 가사 2019. 3. 26. 16:12
    반응형
    추억의 팝송이에요! 켈리 클락슨의 Kelly Clarkson Because of you 입니다! 오랜만에 들으니깐 좋네요 ㅎㅎ

    즐거운 감상되세요~









    [가 사]


    I will not make

    나는 당신 한 것과


    The same mistakes that you did

    같은 실수는 안 할거에요


    I will not let myself cause my heart so much misery

    내 마음이 너무 비참해지게 내버려 두지 않을 거에요


    I will not break the way you did, you fell so hard

    당신이 했듯이 무너지지 않을 거에요, 당신은 매우 힘들게 무너졌어요


    I've learned the hard way to never let it get that far

    나는 멀이지도록 하지 않는 법을 어렵게 배웠어요




    Because of you

    당신 때문에


    I never stray too far from the sidewalk

    난 보도에서 너무 멀리 멋어나지 않아요


    Because of you

    당신 때문에


    I learned to play on the safe side so I don't get hurt

    위험을 피하는 법을 배워서 상처받지 않아요


    Because of you

    당신 때문에


    I find it hard to trust not only me but everyone around me

    나뿐만 아니라 주위의 모든 이를 믿기 어려워요


    Because of you I am afraid

    당신 때문에, 저는 두려워요






    I lose my way

    내 길을 잃었어요


    And it's not too long before you point it out

    그리고 당신이 그걸 지적하는 데에 그다시 오래 걸리지 않았어요


    I cannot cry

    나는 울수도 없어요


    Because you know that's weakness in your eyes

    왜냐면 네 눈에 약하게 보일거라는걸 아니깐요


    I'm forced to fake a smile, a laugh, every day of my life

    난 내 인생에서 매일 가짜 미소 짓고, 웃는 것을 억지로 해야되요


    My heart can't possibly break

    내 마음이 부서질 리 없어요


    When it wasn't even whole to start with

    전체를 가지고 시작하지도 않았어요




    I watched you die

    당신이 죽는 것을 지켜봤어요


    I heard you cry every night in your sleep

    당신이 매일 밤 자면서 우는 걸 들었어요


    I was so young

    나는 너무 어렸어요


    You should have known better than to lean on me

    당신은 알았어야만 했어요, 나에게 의지하는 것보다


    You never thought of anyone else

    당신은 다른 누구도 생각한 적 없어요


    You just saw your pain

    당신의 고통만 봤을 뿐이에요


    And now I cry in the middle of the night

    그리고 이제 제가 한붐 중에 울어요


    For the same damn thing

    같은 일로 인해요




    Because of you

    당신 때문에


    Because of you

    당신 때문에


    Because of you I am afraid

    당신때문에 저는 두려워요




    Because of you I never stray too far from the sidewalk

    당신 때문에 나는 보도에서 너무 멀리 벗어나지 않아요


    Because of you I learned to play on the safe side so I don't get hurt

    당신 때문에 위험을 피하는 법을 배워서 상처받지 않아요


    Because of you I try my hardest just to forget everything

    난 모든 것을 잊으려 열심히 노력해요


    Because of you

    당신 때문에


    I don't know how to let anyone else in

    다른 누구도 받아들이는 법을 몰라요


    Because of you

    당신 때문에


    I'm ashamed of my life because it's empty

    공허한 내 인새이 부끄러워요


    Because of you I am afraid

    당신 때문에, 나는 두려워요



    Because of you

    당신 때문에






    반응형

    댓글

Designed by Tistory.